پلازا

پلازا

زیباترین زن جهان | خوشگل ترین دختران دنیا در کدام کشورها هستند؟

زیبایی فضیلتی است که برخی از افراد به وفور از آن برخوردارند. کمتر کسی است که جذب زیبایی بصری نشود. جهان پیرامون ما پر از زیبایی است و زنان به‌عنوان یکی از آفریده‌های زیبای خداوند شناخته می‌شوند. معیار زیبایی در کشورهای مختلف متفاوت است. اما برخی از کشورها به داشتن زیباترین زن جهان مشهورند. در این مقاله لیست زیباترین دختر جهان و ویژگی خوشگل ترین دختران دنیا را بررسی می‌کنیم.

از زمان های قدیم تا کنون تعریف زیبایی همچنان در حال تکامل است. زیبایی برای همه انسان ها جذاب است، اما نباید فراموش کنیم که این مقوله به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در واقع، به تعبیر دیگر، می توان گفت زیبایی نوری است که از شما تابیده شده و ریشه در شخصیت شما دارد. به همین دلیل، هر ساله برای انتخاب زیباترین زنان جهان، فاکتورهای مختلفی را مانند ظاهر، شخصیت، و طبیعی بودن چهره افراد در نظر می گیرند. در ادامه خوشگل ترین دختران دنیا بدون آرایش را به شما معرفی می‌کنیم که زیبایی خدادادی دارند.

ما در این مقاله لیستی از دختران زیبا و جذاب دنیا که در سال ۲۰۲۱ انتخاب شده اند آماده کرده ایم. تمام این چهره ها بدون کوچک ترین عمل جراحی بوده و زیبایی کاملا طبیعی دارند. برای اینکه با این چهره های زیبا و آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای آشنایی هرچه بیشتر شما با این افراد، اسم آنها را نیز معرفی کرده‌ایم.

با زیباترین دختران جهان آشنا شوید

لیسا یا لالیسا مانوبان خواننده تایلندی گروه بلک پینک است که در ۲۷ مارس ۱۹۹۷ در تایلند متولد شده است. این خواننده زیبا زمانی که ۱۹ ساله بود وارد گروه بلک پینک شد و امروز فعالیت گسترده ای در صنعت مدلینگ دارد. لالیسا در سال ۲۰۲۱ عنوان زیباترین زن سال و در سال ۲۰۲۰ رتبه دوم و در سال ۲۰۱۹ رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

۲. یائل شلبیا

زیباترین زن جهان ۲۰۲۰

یائل شلبیا مدل اسرائیلی و متولد سال ۲۰۰۱ است. او در کمپین های مدلینگ بسیاری ظاهر شده است و در سال ۲۰۱۸ توسط تی سی کندلر به عنوان هفدهمین و سرانجام در سال ۲۰۲۰ به عنوان اولین زن زیبای جهان انتخاب شد. یائل در سال ۲۰۲۱ نیز رتبه ۶ این مجله را به خود اختصاص داد. او یکی از زیباترین چهره‌های طبیعی دنیا را دارد.

۳. جویی تزویو

زیباترین زن جهان ۲۰۱۹

تزویو خواننده، مدل، و ورزشکار خوش چهره تایوانی و متولد سال ۱۹۹۹ است. جویی یکی از محبوب ترین سلبریتی های کره جنوبی است که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ نام او در میان محبوب ترین سلبریتی های جهان قرار گرفت. او در سال ۲۰۱۹ توسط مجله TC Candler با کسب جایگاه اول به عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شد و در سال ۲۰۲۰ عنوان چهارمین زن زیبای جهان را به خود اختصاص داد.

۴. تایلن بلوندو

زیباترین زن جهان ۲۰۱۸

تایلن بلوندو یک مدل فرانسوی متولد سال ۲۰۰۱ است. او از سنین پایین کار مدلینگ را آغاز کرد و در سال ۲۰۰۷ عنوان زیباترین دختر جهان را به خود اختصاص داد. او در سال ۲۰۱۸ برند لباس خود با نام Heaven May را افتتاح کرد و در همین سال نیز جایگاه نخست را در میان زیباترین زنان جهان کسب کرد.

۵. لیزا سوبرانو

زیباترین زنان جهان

لیزا سوبرانو بازیگر، مدل، و خواننده فیلیپینی – امریکایی و متولد سال ۱۹۹۸ است. او در فیلم ها و سریال های بسیاری بازی کرده و به شهرت بسیاری رسید. اما شهرت او تنها به دلیل توانایی او در بازیگری نبود. بلکه چهره زیبا و دلنشین لیزا توانست او را در سال ۲۰۱۷ به زیباترین زن جهان تبدیل کند. لیزا یکی از دختران زیبای دنیا به شمار می‌رود.

۶. امیلی نرنگ

امیلی نرنگ

امیلی نرنگ متولد سال ۱۹۹۵، موسیقی دان و وبلاگ نویس معروف نروژی است. او نه تنها در میان مردم نروژ، بلکه در دنیای انگلیسی زبان نیز محبوبیت بسیاری را کسب کرده است. امیلی در سال ۲۰۲۱ رتبه دوم و در سال ۲۰۱۹ هشتیمن جایگاه را در میان زیباترین زنان جهان به خود اختصاص داد.

۷. نانا

زیباترین زنان جهان کره ای

ایم جین آه معروف به نانا بازیگر، خواننده و مدل کره ای است که در سال ۱۹۹۱ متولد شده است. او در درام های تلویزیونی مختلفی بازی کرده و همچنین به دلیل زیبایی خیره کننده اش معروف است. نانا در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شد. او همچنین در سال ۲۰۲۱ رتبه ۱۰، در سال ۲۰۲۰ جایگاه ۸ و در سال ۲۰۱۹ رتبه ۷ را در میان ۱۰۰ زن زیبای جهان کسب کرده است.

۸. حلیمه عدن

زیباترین زن محجبه جهان

حلیمه یک مدل سومالیایی – امریکایی است که در سال ۱۹۹۷ متولد شده است. او نخستین زن محجبه ای است که در دنیای مد توجه همه را به خود جلب کرد. اما بعد از ۴ سال فعالیت در این حوزه، به دلیل اعتقادات مذهبی خود از این کار کناره گیری کرد. حلیمه عدن در سال ۲۰۲۱ عنوان سومین زن زیبای جهان را از آن خود کرد.

۹. ایوانا علوی

ایوانا علوی

مریم سید سمیر ماربلا علوی معروف به ایوانا علوی بازیگر و مدل معروف فیلیپینی متولد سال ۱۹۹۶ است. ایوانا در سال ۲۰۲۱ برای دومین بار در لیست ۱۰۰ زن زیبای جهان در مجله تی سی کندلر قرار گرفت و عنوان چهارمین زن زیبای جهان را از آن خود کرد.

۱۰. دیپیکا پادوکن

خوشگل ترین زن هندی

دیپیکا پادوکن بازیگر و تهیه کننده مشهور هندی است. او یکی از پردرآمدترین بازیگران زن جهان است. دیپیکا برای بسیاری از فیلم های معروفش از جمله پیکو، باجیرائو مستانی، پادماوات و … شناخته شده است. این زیبای هندی در ۵ ژانویه ۱۹۸۶ در کپنهاگ دانمارک به دنیا آمد.

قد او ۵.۹ اینچ است و از سال ۲۰۱۸ با رانویر سینگ ازدواج کرده است. او لاین لباس خود را با نام “همه چیز درباره تو” در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد. دیپیکا همچنین بنیانگذار مرکز “Live, Love, Laugh” است که برای افزایش آگاهی در مورد سلامت روان ایجاد شده است. دیپیکا در سال ۲۰۲۰ در رتبه ۹ مجله تی سی کندلر در میان ۱۰۰ زن زیبای جهان قرار گرفت.

منبع 

پلازا
پلازا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋